Érdektelen tények rólam

amiket soha senki sem kérdezett meg tőlem

Senki sem kérdezte. Senki sem akarta tudni. Senki sem kért rá.

Ennek ellenére én most közzé teszek 15 db nem különösebben érdekes, de valós tényt magamról, szerepjátékos témában. 

1. A kedvenc kockáim a d20 és a d10. Az előbbi azért, mert rücskös (valamiért a kristályokba és ásványokba is szeretem ezt, még a Dunakavicsból is mindig olyanokat választok ki), a d10 pedig a régi M.A.G.U.S. hagyományokból maradt meg.

2.  Soha sem játszottam M.A.G.U.S.-ban gladiátort.

3. Volt olyan ötletem,  amire kampányt akartam építeni, de annyira kegyetlen volt, hogy szó szerint annyira elszomorodtam tőle, hogy könnyek gyűltek tőle a szemembe. Végül elvetettem. 

4. Nagyon sokszor merítek inspirációt az általam szeretett filmekből és könyvekből. Játékosként és mesélőként is, viszont ezeket annyira megcsavarom, hogy az eredeti alkotók sem ismernének rá soha.

5.Alkottam már teljesen saját mini-szerepjátékot

6. Az MKK alapszabályaiból készítettem egy Trónok harca játékfüzetet. 5 oldal az egész és szerintem baromi jó, de a társaságom nem ismeri eléggé a Trónok harcát, hogy kipróbálhassam  a gyakorlatban.

7.  A Cybeprunk az egyik, ha nem A kedvenc zsánerem. 

8. Eddigi életem folyamán több, mint 20 szerepjátékot próbáltam ki (sosem számoltam pontosan össze). Ez soknak tűnik, de a hardcore szerepjátékosok között az alsó ligába se férnék be.

9. Csaltam már mesélőként (a játékos javára) kockadobással, mikor a biztosan halálos csapást "csak" nagyon súlyos sebesítésre változtattam. Ez régen volt, ma már nyíltan dobok és aki meghal, az meghal.

10. Öcsém miatt készítek a kalandokhoz mesélői jegyzeteket. Régebben ez annyira nem volt jellemző rám, hogy volt, mikor az a kalandom egy cetli volt és azon is csak a bestiárium oldalszámai szerepeltek. De volt, hogy ennyit sem készültem előre.

10. Bár általában szeretem a karaktereimet, nem gond, ha valamelyik meghal. 

11. A D&D5E rengeteget javított az angolomon, legalábbis ami az írott szöveg értését illeti. Ironikus, hogy a magyar megjelenés hírére kezdtem el az angollal foglalkozni. 

12. Utálok jegyzetelni, és rosszul is csinálom. 

13. A legnagyobb kampány-vágyam egy heti rendszerességgel játszott Pengék Szövetsége kampány, amiben a feleségem is rendszeres résztvevő.

14. Egyszer nagyon szeretném, ha kiadnák egy önálló kalandomat. Csak szükség lenne egy elég magas színvonalon megírt kalandra. :D

15. Sosem meséltem még be Beholdert, de nagyon szeretnék egyszer. 

Remélem örömmel vettétek ezeket a roppant hasznos tényeket :D 

Nektek vannak ilyen "amit mindig el akartál mondani, de soha senki nem kérdezte meg" dolgaitok? 

Címkék: személyes